Corona

Uiteraard volgen wij de ontwikkelingen omtrent het coronavirus op de voet. Wij doen er dan ook alles aan om onze voorschriften aan te laten sluiten bij de actuele richtlijnen van het RIVM en de GGD. 

Aan de hand van onderstaande veel gestelde vragen informeren wij u graag over onze maatregelen. Wanneer de situatie daarom vraagt, worden deze maatregelen verder aangescherpt.

Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op.

Update: 31 maart 2020

Zijn jullie geopend?

Ja, onze vestiging is geopend, alleen hebben we tijdelijk geen koopavond op donderdag. Wij volgen de actuele richtlijnen van het RIVM en de GGD. De gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers staan vanzelfsprekend op de eerste plaats. Het is mogelijk dat wij door een verminderde bezetting momenteel wat minder goed bereikbaar zijn via telefoon of email en dat het wat langer kan duren voordat u een reactie ontvangt. Wij vragen u begrip hiervoor. 

Welke hygiëne maatregelen worden er toegepast?

  • Wij schudden tijdelijk geen hand meer met u.
  • Wij houden gepaste afstand als wij met u in gesprek zijn.
  • Wij volgen strikt de protocollen omtrent handen wassen.
  • Wij beschikken over extra zeep en desinfecterende middelen.
  • Voor wij een voertuig overdragen zullen wij contactoppervlakken desinfecteren.
  • Wij voeren extra schoonmaakrondes uit.
  • Om fysiek contact te vermijden willen wij u vragen te betalen met uw pinpas. Als dit niet mogelijk is wordt het contact bij een contante betaling tot een minimum beperkt.

Mijn auto moet gerepareerd worden/heeft onderhoud nodig. Kan dit nog steeds?

  • Ja, dat kan. Wel staat de gezondheid van onze bezoekers en medewerkers vanzelfsprekend op de eerste plaats. Indien u verhouden bent of hoest, of indien u in contact bent geweest met een besmet persoon, verzoeken wij u contact op te nemen om uw afspraak eventueel te verplaatsen.
  • Wij verzoeken u om uw auto alleen te brengen en te halen en niet tijdens de werkzaamheden te wachten binnen het pand. U kunt gebruik maken van onze vervangend vervoer oplossingen. We vertellen u graag over de mogelijkheden en voorwaarden.

Ik heb een afspraak staan voor onderhoud aan mijn auto, maar ik wil/kan nu niet naar jullie toe gaan.

  • Als u niet naar ons bedrijf kan of wil komen, kunnen wij uw auto op uw huis of werkadres ophalen en terugbrengen. Wij verzoeken u in dat geval de auto in de 2 uur voorafgaand aan het ophalen niet te gebruiken en adviseren de auto ook de 2 uur na het terugbrengen niet te gebruiken. Uiteraard wordt de auto gedesinfecteerd.
  • Indien u hier geen gebruik van wilt maken, kunt u uw onderhoudsbeurt uiteraard verzetten naar een andere datum. Neemt u hiervoor contact met ons op.

Ik heb interesse in een nieuwe/gebruikte auto, maar ik wil/kan niet naar jullie toegaan. Zijn er andere mogelijkheden?

  • Wij helpen u graag via andere beschikbare kanalen, zoals bv. telefoon, email, of een videocall. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Kan ik nog steeds een proefrit maken?

  • Het maken van proefritten is in principe mogelijk, maar ook hierbij staat de gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers vanzelfsprekend op de eerste plaats. Zo zullen ook hier de noodzakelijke hygiëne maatregelen getroffen worden. Onze verkopers kunnen u hier meer over vertellen. 

Mijn nieuwe auto wordt afgeleverd, maar ik wil/kan niet naar jullie toe gaan. Zijn er andere mogelijkheden?

  • Wij zoeken samen met u een verantwoordelijke oplossing om de nieuwe auto aan u over te dragen en eventueel uw huidige auto in te nemen. Uiteraard kunnen wij in individuele gevallen in overleg uw auto ook thuis afleveren. Om de mogelijkheden te bespreken kunt u contact met ons opnemen.