Wij vinden uw mening belangrijk!

De tijd tot aflevering van de auto was naar mijn gevoel erg ruim. Maar omdat ook een trekhaak gemonteerd moest worden vond ik het acceptabel. Vervolgens bleek de afspraak in de werkplaats 5 dagen later te staan, waardoor we extra heen en weer moesten rijden naar Rijssen. Ook was voor de werkzaamheden 2 dagen nodig ipv 1 en moesten we aan het eind van de middag nog wachten tot de auto opgehaald was. Bij thuiskomst ontdekten we dat er geen witte nummerplaat in de auto lag. Die moest nog worden nagestuurd, wat bijna 2 weken tijd kostte. Al met al een trage afhandeling en matige service.
Aflevering kan beter! Te weinig tijd voor uitleg, wel beloofd. Poetsbeurt slecht!
Perfect afgehandelde onderhoudsbeurt.
Vriendelijk en goede communicatie
Snel geholpen
Erg klantvriendelijk en goed geholpen.
Alles word altijd netjes uitgevoerd.
Goede service
Prima afspraken maken en controles/vervanging laten uitvoeren.
Goed aan duwen van de wieldoppen mag beter!
Zijn zeer flexibel in geval van ¨nood"
Had een storing en die is top opgelost
Altijd correct en prima service .
Ook leenauto altijd beschikbaar.
Goede service
Helaas problemen met de banden. Dit heb ik snel na de aankoop gemeld.
De banden geven een enorm lawaai. Antwoord,
dit komt omdat de auto vierwielaandrijving heeft.
De achter banden zijn nu naar voren geplaatst.
We moeten bijna oordoppen in doen. Zo ontzettend veel lawaai maken ze.
Dit is niet normaal.
Dit probleem valt binnen de garantie tijd.
Maar wordt dus niet opgelost..
Erg jammer
Vanwege omstandigheden kon ik de auto niet op de afgesproken dag brengen en weer ophalen. Dit was geen probleem, auto maandag gebracht, donderdag was de beurt, vrijdag weer opgehaald. Top service!
Zeer tevreden tot nu toe over de service
Correcte behandeling en komen hun afspraken na
Al 25 jaar auto's van schippers bevalt goed.
Als je uit Maastricht komt om een auto te kopen en bij binnenkomst al direct koffie wordt aangeboden met een glimlach, dan voelt dat al prettig aan.
Er komt geen haastwerk aan te pas. Alles met een klantvriendelijke instelling,
Dank aan Dave
Alles volgens afspraak!
Heel goede ervaring!
De factuur viel mij tegen. Er stond alleen maar arbeid werkplaats. Maar niet hoelang ze bezig zijn geweest.
Het slot was kapot, de sleutel is gemaakt. Dus er hoefde geen nieuw slot in.
Zoals aangegeven maar dan met lokatie Zuna. Behulpzaam, meedenkend ,kennis van zaken en bereid om na te denken over alternatieven. Zeker klantvriendelijk.
Meeste ervaring gebaseerd op Henk ten Bolscher.
Andere lokatie geen ervaring mee.
Goede bereikbaarheid, ook telefonisch. Fijn garagebedrijf waar vriendelijkheid, betrouwbaarheid en goede service nog centraal staan.
Vriendelijke mensen, deskundig bedrijf en goede sfeer als ik daar ben. Altijd alles goed geregeld , gemaakte afspraken worden nagekomen en goede communicatie. Top!
Afspraak gemaakt voor het vervangen van een compleet achterlicht,korte lijn met het magazijn en vriendelijk personeel en goede service