Wij vinden uw mening belangrijk!
Oktober vorig jaar onze eerste, gebruikte, EV gekocht met nog fabrieksgarantie en 6 mnd garantie via Schippers. Aankoop, aflevering en service nadien is gastvrij en no-nonsens. Dus prima geregeld! Nu de 6 mnd bijna voorbij zijn en er op 1 klein dingetje na geen problemen zijn opgetreden, mijn positieve reactie! Ik ben tevreden! Zeker een aanrader.
Zie bovenstaande
Uitstekende vakmensen, snelle service en goed advies
Ik heb twee jaar geleden een Hyunai Kona Electric gekocht bij Schippers. Onderlinge afspraken verlopen goed.
Ik ben wel enkele keren extra geweest voor een terugroepactie, maar daar kan Schippers, denk ik, niets aandoen.
Prima, alleen is er niet gebeld dat de auto klaar was.
Voelt altijd eerlijk en vertrouwd. Goede service.
Hier wordt je gewoon en eerlijk behandeld. (geen kak gedoe)
Staan zo snel mogelijk voor je klaar.
Bij duurdere reparaties wordt altijd eerst overleg gepleegd.
Top bedrijf.
Ben zeer tevreden.
Ga zo door!!!!!!
Laatst een beurt aan de auto gegeven en is prima gegaan. Service is zeer goed
klantvriendelijk, altijd uitkomen tot een oplossing
Goede service en prettige mensen
Zie bovenstaand.
Vriendelijke, vakkundige mensen
Men denkt met je mee
De service is altijd goed c.q. perfect
Al vele jaren een zeer tevreden klant!
Goed
Wordt altijd correct en vriendelijk geholpen
Tweede hands auto gekocht, prima geregeld
Vriendelijke personeel
Ik zal Autobedrijf Schippers zeker aan anderen aanbevelen,
Prima service, vriendelijk personeel
Zijn netjes en geduldig geholpen.
Pen in een het ‘head up display bakje laten vallen. Direct even bezoek aan de garage gebracht. Terwijl het niet uitkwam qua planning toch tijd vrij gemaakt hiermee te helpen. Super bedankt voor deze service!
Zie boven
Betrouwbaar
Zeer vriendelijk geholpen.
Verkoper was vriendelijk (al zette hij me wel onder druk om snel te kopen door te suggereren dat er meer gegadigde waren) en straalde vertrouwen in mij uit door me proefritten te laten maken zonder mijn identiteit te controleren. Ook kreeg ik alle tijd om met twee auto's een proefrit te maken. Hij maakt echter de indruk weinig van de auto's te weten, zoals de onderhoudsgeschiedenis, al kon hij dat wel in het computersysteem achterhalen. Maar de verkoper gaf ook verkeerde informatie, zoals wat de grootte van de hoogspanningsaccu was.
Bij het afhalen van de auto was niet alles in orde zoals afgesproken in het koopcontract. Zo was er geen mobiliteitspas, die is toen wel een paar dagen later wel gekomen, en ook geen NAP certificaat (die is tot nu toe, 1 jaar later, nog niet gekomen). De auto was duidelijk gepoetst van buiten, maar binnen zat er nog een spinnenweb en ook het plafond was nog vies (is wel gedaan nadat ik het heb aangegeven).
Verder moest ik afgelopen jaar tweemaal terug voor een bandenwissel. Beide keren kreeg ik een vervangauto mee. Bij de tweede keer (zomerbanden eronder) ontdekte ik dat ik voor de vervangauto moest betalen. Was niet gecommuniceerd van tevoren en de factuur van de eerste bandenwissel (winterbanden eronder) kreeg ik toen ik voor de tweede bandenwissel kwam (de eerste keer vergeten?). Verder moest ik tot tweemaal toe tot een halfuur wachten voordat ze een leenauto hadden gevonden waarvan ze ook een kentekenbewijs mee konden geven. Kortom een erg rommelig bedrijf.