9.2 op basis van 1225 beoordelingen
Wij zijn geopend van 08:00 - 17:30 uur
10
10
Goed werk gelevert

Schippers is een goed bedrijf als je pech hebt staan ze altijd klaar

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
8
8
Goed

Doen wat er van hen gevraagd wordt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Super bedrijf

Geweldige goede ervaring met zowel het bedrijf als het personeel

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Uitstekend begeleid bij aankoop

Twee keer een proefrit gemaakt in een Hyundai Tuscon. Eerst in het model tot zomer 2024. Enkele maanden in het huidige model. Altijd welkom gevoeld. Men heeft alle tijd. Goed begeleid. Geen aankoop druk. En nu trotse eigenaar van een Hyundai Tuscon model 2024. Hoewel in Deventer een Hyundai dealer is gevestigd ga ik denk ik toch naar Rijssen voor onderhoud

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Top

Erg vriendelijk en behulpzaam
Na controle van de auto keurig telefonisch overleg wat er wel of niet vervangen moest worden

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
8
8
We zijn goed geholpen

De verkoper kwam eerlijk over en als hij het niet wist ging hij navraag doen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Super fijn!!

Ik werd superfijn geholpen en ze namen de tijd voor je. Hele fijne ervaring gehad.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Fijne mensen, komen afspraken na

Prettige winkel, eerlijke en duidelijke communicatie

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Uitstekende garage om onderhoud te laten plegen!

Geweldige behandeling!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
9
9
zeer goed en vriendelijk behandeld

Prettig en op een fijne manier onderhandeld wat aanschaf auto en inruil onze auto betreft.
We zijn heel tevreden over onze Hyundai Inster en hopen er nog lang van te genieten.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Service volgens afspraak

Keurige service. Prima communicatie. Aardige mensen en vakmensen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
9
9
Goed

Alles goed afgehandeld

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
7
7
Goed geholpen

Verkoper nam de tijd

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
prima service

prima

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
6
6
Goede bedoelingen, matige communicatie

Ik heb eind vorig jaar een import auto gekocht waar meer schade op bleek te zitten dan in eerste instantie werd verteld. Ik geloof oprecht dat ook voor Schippers niet duidelijk was wat er nu exact mee aan de hand was. De afspraken rondom garantie, afhandeling schade en kosten ging echter vrij moeizaam; vragen werden niet concreet beantwoord of bevestigd. Vooralsnog heeft het (tot nu toe) goed uitgepakt. Inmiddels 20k gereden en geen nare verassingen tegengekomen. Het is een professioneel bedrijf en de eigenaar is erg vriendelijk, ik ga dan ook uit van de beste bedoelingen. Verbeterpunt blijft communicatie en afspraken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Super

Goede en fijne verkoper. Goede behandeling. Alles klopte.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
9
9
Prima service,geweldig team dat mee denkt met de klant

Prima service. Naar mijn mening: geweldig team. Bravo!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Uitstekend

Prima service en kwaliteit

Fijne mensen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
8
8
Keurig en correct geholpen.

Wij hebben in een maand tijd twee auto's bij jullie gekocht. Door beide aspirant verkopers zijn we keurig geholpen . We hebben bij beide jonge auto's gekozen om geen aanvullend pakket te kiezen. Daardoor is misschien een eerder gemaakte belofte vervallen.

Vandaar geen vijfde ster.
Maar in totaal een prima bedrijf.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
8
8
Uitstekende service en blij met mijn nieuwe auto!

Ik ben ontzettend tevreden over mijn ervaring bij dit autobedrijf! Vanaf het eerste contact werd ik vriendelijk en professioneel geholpen. Het personeel nam echt de tijd om naar mijn wensen te luisteren en gaf eerlijk en deskundig advies, zonder enige druk.

De keuze aan auto’s was ruim en overzichtelijk, en ik kreeg alle informatie die ik nodig had om een goede beslissing te maken. De aflevering van mijn nieuwe auto was tot in de puntjes verzorgd – alles werd duidelijk uitgelegd en de auto stond er perfect bij.

Wat mij vooral opviel was de klantgerichtheid en transparantie. Je merkt dat ze hier echt waarde hechten aan tevreden klanten. Ik rij nu met veel plezier in mijn nieuwe auto en kan dit autobedrijf dan ook van harte aanbevelen!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Zeer prettig te woord gestaan

We hadden de pech, dat onze auto afgekeurd werd. We bespraken de opties. We werden vervolgens zeer goed geholpen bij het kiezen van een andere auto. We gaven aan, wat voor ons belangrijk was. Daar werd goed naar geluisterd. We zijn zeer blij met onze "nieuwe" auto.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
9
9
super

fijne samenwerking

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Goede ervaring

Netjes te woord gestaan

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
9
9
Wij werden prima behandeld.

Prima auto gekocht.

Hopelijk blijft dat zo !
En werden goed te woord gestaan.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door
10
10
Goede service

Erg vriendelijk, vakkennis en goede service.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?
Ja
Geplaatst op door