Doen wat er van hen gevraagd wordt
Geweldige goede ervaring met zowel het bedrijf als het personeel
Twee keer een proefrit gemaakt in een Hyundai Tuscon. Eerst in het model tot zomer 2024. Enkele maanden in het huidige model. Altijd welkom gevoeld. Men heeft alle tijd. Goed begeleid. Geen aankoop druk. En nu trotse eigenaar van een Hyundai Tuscon model 2024. Hoewel in Deventer een Hyundai dealer is gevestigd ga ik denk ik toch naar Rijssen voor onderhoud
Erg vriendelijk en behulpzaam
Na controle van de auto keurig telefonisch overleg wat er wel of niet vervangen moest worden
De verkoper kwam eerlijk over en als hij het niet wist ging hij navraag doen
Ik werd superfijn geholpen en ze namen de tijd voor je. Hele fijne ervaring gehad.
Prettige winkel, eerlijke en duidelijke communicatie
Geweldige behandeling!
Prettig en op een fijne manier onderhandeld wat aanschaf auto en inruil onze auto betreft.
We zijn heel tevreden over onze Hyundai Inster en hopen er nog lang van te genieten.
Keurige service. Prima communicatie. Aardige mensen en vakmensen.
Alles goed afgehandeld
Verkoper nam de tijd
prima
Ik heb eind vorig jaar een import auto gekocht waar meer schade op bleek te zitten dan in eerste instantie werd verteld. Ik geloof oprecht dat ook voor Schippers niet duidelijk was wat er nu exact mee aan de hand was. De afspraken rondom garantie, afhandeling schade en kosten ging echter vrij moeizaam; vragen werden niet concreet beantwoord of bevestigd. Vooralsnog heeft het (tot nu toe) goed uitgepakt. Inmiddels 20k gereden en geen nare verassingen tegengekomen. Het is een professioneel bedrijf en de eigenaar is erg vriendelijk, ik ga dan ook uit van de beste bedoelingen. Verbeterpunt blijft communicatie en afspraken.
Goede en fijne verkoper. Goede behandeling. Alles klopte.
Prima service. Naar mijn mening: geweldig team. Bravo!
Prima service en kwaliteit
Fijne mensen
Wij hebben in een maand tijd twee auto's bij jullie gekocht. Door beide aspirant verkopers zijn we keurig geholpen . We hebben bij beide jonge auto's gekozen om geen aanvullend pakket te kiezen. Daardoor is misschien een eerder gemaakte belofte vervallen.
Vandaar geen vijfde ster.
Maar in totaal een prima bedrijf.
Ik ben ontzettend tevreden over mijn ervaring bij dit autobedrijf! Vanaf het eerste contact werd ik vriendelijk en professioneel geholpen. Het personeel nam echt de tijd om naar mijn wensen te luisteren en gaf eerlijk en deskundig advies, zonder enige druk.
De keuze aan auto’s was ruim en overzichtelijk, en ik kreeg alle informatie die ik nodig had om een goede beslissing te maken. De aflevering van mijn nieuwe auto was tot in de puntjes verzorgd – alles werd duidelijk uitgelegd en de auto stond er perfect bij.
Wat mij vooral opviel was de klantgerichtheid en transparantie. Je merkt dat ze hier echt waarde hechten aan tevreden klanten. Ik rij nu met veel plezier in mijn nieuwe auto en kan dit autobedrijf dan ook van harte aanbevelen!
We hadden de pech, dat onze auto afgekeurd werd. We bespraken de opties. We werden vervolgens zeer goed geholpen bij het kiezen van een andere auto. We gaven aan, wat voor ons belangrijk was. Daar werd goed naar geluisterd. We zijn zeer blij met onze "nieuwe" auto.
fijne samenwerking
Netjes te woord gestaan
Prima auto gekocht.
Hopelijk blijft dat zo !
En werden goed te woord gestaan.
Erg vriendelijk, vakkennis en goede service.

Schippers is een goed bedrijf als je pech hebt staan ze altijd klaar